wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Reklamacje
Cennik
Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS
Hity sklepowe
Karton 16x Naświetlacz LED SMD Szary Aluminium IP65 35W OSRAM barwa neutralna 4000K

Karton 16x Naświetlacz LED SMD Szary Aluminium IP65 35W OSRAM barwa neutralna 4000K

1 443,52 zł1 227,04 zł
Naświetlacz LED SMD Szary Aluminium IP65 35W OSRAM barwa neutralna 4000K Źródło światła:  diody LED Napięcie zasilania: 165-265V AC 50-60hz Moc poboru prądu: 35W Strumień św. żarówki: 3850 lm (lumen) Barwa światła: 4000K CRI: RA>85 Klasa energetyczna…
Kontakt
  • E-mail:biuro@led26.pl
  • Godziny działania sklepucodziennie 8.00 - 17.00, w soboty 8.00 - 14.00

Reklamacje

W przypadku gdy w otrzymanym towarze klient znajdzie wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się z nami drogą mailową na biuro@led26.pl i odesłać go przesyłką pocztową pod adres magazynu wskazany przez Biuro Obsługi KLienta w trakcie ustaleń mailowych.

Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, zwracamy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, na przykład z powodu braku w magazynie, zwrócimy nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie Państwu zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od użytkownika, można skorzystać z prawa gwarancyjnego. Długość gwarancji jaką udzielamy waha się pomiędzy 2 a 5 lat i wyszczególniona jest w opisie produktu oraz w ofercie cenowej. Podstawą do zaakceptowania reklamacji jest dowód zakupu w postaci faktury wystawionej przez nas lub kopii dowodu zakupu klienta końcowego w przypadku dalszej odsprzedaży. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym celem ustalenia szczegółów.

Do złożenia reklamacji może pomocny być formularz reklamacyjny dostępny do pobrania >TUTAJ<

Aby reklamacja została rozpatrzona szybko i sprawnie, powinno się spełnić następujące warunki:

WARUNKI GWARANCJI:

Termin gwarancji wynosi od 2 do 5 lat, licząc od daty zakupu lub dalszej odsprzedaży (szczegóły są podane bezpośrednio w ofertach). Gwarancja obowiązuje wyłącznie na terytorium RP.

  1. Naprawy/wymiany sprzętu w okresie gwarancyjnym wykonywane są przez Gwaranta.
  2. W przypadku stwierdzenia, w okresie ważności gwarancji wady lub uszkodzenia sprzętu, zostanie ona bezpłatnie usunięta w ciągu 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do Gwaranta.
  3. Sprzęt do naprawy powinien być dostarczony, do Gwaranta w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W przypadku braku kompletnego opakowania, ryzyko uszkodzenia w czasie transportu ponosi reklamujący.
  4. Produkty reklamowane odbierane są cyklicznie od klienta zgodnie z umową za pośrednictwem kuriera po wcześniejszym pisemnym zgłoszeniu reklamacji na adres przedsiębiorstwa lub adres e-mail biuro@led26.pl.
  5. Warunkiem przyjęcia urządzenia do naprawy/wymiany gwarancyjnej jest dostarczenie przez reklamującego:
  • dowodu zakupu kopia/oryginał
  • reklamowany produkt (bez akcesoriów) z nienaruszonymi plombami producenta (jeżeli dotyczy to reklamowanego produktu).
  • Gwarant może odmówić wykonania naprawy/wymiany gwarancyjnej w przypadku stwierdzenia naruszenia plomb lub śladów napraw dokonanych przez osoby nieupoważnione.
Gwarancja nie obejmuje sprzętu:
  • zmienionego lub użytkowanego niezgodnie z przeznaczeniem,
  • uszkodzonego mechanicznie (uszkodzenia powstałe na skutek upuszczenia produktu, zwarcia w instalacji elektrycznej, zanieczyszczenia, itp.),
  • uszkodzonego na skutek niewłaściwego użytkowania lub nieprawidłowej instalacji,
  • gwarancja nie obejmuje baterii i akumulatorów jeżeli urządzenie takie posiada.
Zakresem gwarancji nie są objęte czynności należące do podstawowej obsługi eksploatacyjnej np. zainstalowanie sprzętu.
  1. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (po stwierdzeniu prawidłowego działania sprzętu przez Gwaranta) lub odrzuceniu niniejszej gwarancji, Kontrahent pokrywa koszty transportu urządzenia do i od Gwaranta.
  2. Gwarant nie będzie ponosił odpowiedzialności za terminowość usług gwarancyjnych, jeżeli działalność ich zakłócona zostanie nieprzewidzianymi okolicznościami o charakterze sił wyższego rzędu.
  3. Poza niniejszą gwarancją nie ma żadnych innych jawnych gwarancji, pisemnych lub ustnych.
  4. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
  5. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Kontrahenta nie będącego konsumentem zostaje ograniczona do 12 miesięcy od daty zakupu.
  6. Produkty przeznaczone do montażu i podłączenia do sieci podlegają gwarancji tylko i wyłącznie pod warunkiem zamontowania ich przez wyspecjalizowanych i wykwalifikowanych monterów, potwierdzeniem tego jest dowód zakupu takiej usługi (faktura lub paragon).

W razie pytań prosimy o kontakt:
Email: biuro@led26.pl
lub poprzez formularz kontaktowy
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl

Zapisz się do naszego Newslettera i zyskaj !

Podaj nam swój adres mailowy, a w zamian otrzymasz kupon rabatowy na zakupy w naszym sklepie o wartości 5%

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

Minimalna wartość zamówienia o jakiej będzie można zrealizowac kupon rabatowy to: 100,00 zł